Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

Olaszország Monfalkone , Velence

5 éve
10 éve jártam Olaszországban autóval mentünk kb 12-13 óra alatt érkeztünk meg Monfalkonéra . Lakókocsi szállón szálltunk meg a tengerpart mellet . Imádom az olaszokat a lakókocsi telep mellet lévő éteremben imádni való volt az olasz pincér leste minden óhajunkat .A szálláson medence is volt . Sok a rák a tengerparton de gyönyörű kagylók is vannak. Olaszország magáért beszél az ételeivel , templomaival . Velencében egy Gondolázás 90 eurótól ...

Kefalonia , Meteorák , Olümposz,Zakhyntos

Kefalonián 1 éve voltunk autóval utaztunk amit nem ajánlok inkább repülő! De volt előnye is az autónak 1 napot Olümposznál töltöttünk aminek a megmászása ajánlott gyönyörű! És 1 napot a csodás Meteoráknál is voltunk ezek a csodálatos természet alkotta csodák kihagyhatatlanok ! Kefalonia szigetére komppal mentünk. Kefalonia : Látnivalók : Ainos nemzeti park. Drogarati barlang az egyetlen ...

Tenerife

5 éve
Látnivalók Loro park: egy gyönyörű állatkert ami kihagyhatatlan ha tenerifén jársz. Belépő 40 euro . Loro Park, Av. Loro Parque, s/n, 38400 Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife, Spanyolország Siam park : A világ egyik legjobb aqua parkja! 40 euro Av. Siam, s/n, 38660 Costa Adeje, Santa Cruz de Tenerife, Spanien Pico el teide: A szunnyadó vulkán. A vállalkozó szándékúak meg is mászhatják de autóval is fel ...

Ciprus

#ciprus #beszámoló #mindenamicprus Sziasztok :) Június 17 én este érkeztünk Larnaka repterére 2 éjszakát töltöttünk ott airbnb n keresztül. Van egy LOVE bus (10euro)nevű buszjárat nagyon szuper 3 órás kirándulás volt igaz Februárban érdekesebb mivel a Flamingók a sóstóban februártól vannak( ilyenkor ki is van száradva) . A többi napot Ayia napan töltöttük. Ide busszal jöttünk ami fejenként 4 euro volt .Taxi Larnaka-Ayia napa 45 euro Nem ...